رونمایی از چراغ گلخانه ای سایان الکتریک در نمایشگاه ارمنستان


از جدیدترین محصول شرکت سایان الکتریک در نمایشگاه اقتصادی ارمنستان رونمایی شد.

به همت منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس بمنظور معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور، نمایشگاهی با عنوان عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد ایران در محل نمایشگاهی شهر ایروان ارمنستان برگزار شد. این نمایشگاه با حضور حجت الله عبدالمالکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در ایروان افتتاح و به مدت 3روز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی، نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد ایران در ارمنستان با حضور مقامات کشور میزبان از جمله وزیر اقتصاد ارمنستان، نمایندگان پارلمانی و دولتی ارمنستان و نیز مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد  ایران، در محل نمایشگاهی ایروان اکسپو در ساختمان مرگلیان (Mergelyan Institute) برگزار شد ( مشاهده خبر)

عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و رونمایی از محصولات فناور و دانش بنیان، از اهم اهداف این نمایشگاه بود. این نمایشگاه به همت مدیرعامل محترم منطقه آزاد ارس، جناب دکتر کیانی و با حضور مدیران عامل مناطق آزاد 7گانه کشور برگزار شد. این نمایشگاه رضایت فعالین اقتصادی و غرفه داران  را در پی داشت و با استقبال خوب تجّار و سرمایه گذاران کشورهای ارمنستان، روسیه و گرجستان مواجه گردید.

در این نمایشگاه از دو محصول جدید دانش بنیان و فناور کشور رونمایی گردید. چراغ گلخانه ای مخصوص رشد گیاه شرکت سایان الکتریک سری آرپات، با طیف جذب نور مهندسی شده، با بهره نوری بالا که برپایه آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است، در این رونمایی مورد توجه بسیاری از فعالین حوزه کشاورزی و گلخانه ای و نیز تجار و سرمایه گذاران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، باتوجه به استقرار واحدهای گلخانه ای متعدد در منطقه آزاد ارس، جدیدترین تولید شرکت سایان الکتریک در راستای تکمیل زنجیره تولید مواد غذایی بسیار حائز اهمیت می باشد( مشاهده خبر).

این نمایشگاه با تجلیل از شرکت های فناور و حاضر در نمایشگاه پایان یافت. در آیین اختتامیه، با تقدیم لوح یادبودی به شرکت سایان الکتریک بعنوان شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی با واحد تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، تقدیر و قدرانی شد (مشاهده خبر).

گزارش تصویری این نمایشگاه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

تهران، بلوار آفریقا، نبش کوچه طاهری، برج مرکز تجارت ایران، طبقه ۱۱، واحد ۱ 26113782-021 26291978-021
021-92002920
Verified by MonsterInsights